Avainsana: Pedagogiikka
-
Mari Virtanen
Selkeä digitaalinen oppimisympäristö 2/2: Tekoälyapurit saavutettavuuden parantajana
Generatiivista tekoälyä voi hyödyntää digitaalisten oppimisympäristöjen saavutettavuuden parantamisessa. Pääset tässä artikkelissa tutustumaan tekoälykokeilujen tuloksiin ja esimerkkeihin.
-
Tiina Ahti, Anne Suvitie, Anna Uunila, Riikka Wallin
Jakso 7: Pakohuonepeli oppimisen menetelmänä
Tarinoita yhteiskirjoittamisesta -jaksossa Tiina Ahti, Anne Suvitie ja Anna Uunila kertovat siitä, miten he ovat kehittäneet virtuaalisen pakopelin imetysohjauksen opetukseen. Miksi he halusivat kirjoittaa aiheesta myös ammattilehtiin? Entä millainen rooli lehdillä on ammatillisessa keskustelussa? Keskustelua johdattelee Riikka Wallin.