Avainsana: Oppiminen
-
Aino Vuorijärvi
Aktiivi vai passiivi? 2/2: Tekijyys opinnäytetyötekstin eri osissa
Pitääkö asiantuntijateksti kirjoittaa aktiivissa vai passiivissa? Tässä artikkelissa Aino Vuorijärvi tarkastelee, miten tekijyyttä ilmaistaan ammattikorkeakoulun opinnäytetyötekstissä ja sen osissa.
-
Heidi Rontu, Johanna Niemi, Minttu Ågren
Jakso 4: Sukupuolen moninaisuuden huomioiminen oppimistilanteissa
Tässä Moninainen Metropolia -podcastin jaksossa Heidin Rontun vieraiksi saapuvat Metropolian asiantuntija ja opettaja Johanna Niemi sekä sosionomi ja seksuaaliterapeutti Minttu Ågren, joka suorittaa ylempää ammattikorkeakoulututkintoa Creativity and Arts in Social and Health Fields (CRASH) -tutkinto-ohjelmassa.
-
Mari Virtanen
Selkeä digitaalinen oppimisympäristö 1/2: Saavutettavuuden 3 näkökulmaa
Kun digipedagogiikka ja oppiminen digitaalisissa ympäristöissä on kaikkien korkeakoulujen arkea, voidaan keskittyä laatuun, selkeyteen ja saavutettavuuteen. Oppimisympöristoissäkin on tärkeä huomioida saavutettavuuden kolme näkökulmaa: kognitiivinen, kielellinen ja tekninen saavutettavuus.